Garanti

Vad kan jag göra om jag inte hittar min faktura?

Vid garantianspråk måste GROHE levereras med originalfaktura för kostnader som uppstått. Om fakturan inte längre kan hittas kan kostnader debiteras för användning av tjänster.

Hur mycket kostar reparationer när produkten inte längre omfattas av garantin?

Om produkten inte längre är omfattas av garantin kommer avgifter att debiteras. Avgifterna är 70,00 EUR per besök, plus moms. Varje arbetad timme debiteras med 80,00 EUR. Observera att dessa avgifter inte täcker materialkostnaderna.

Produkten var defekt. Kommer jag att få återbetalning för detta?

Vänligen kontakta vår kundservice om du har fått en defekt produkt.

Vad täcker GROHE:s garanti?

För att se våra garantivillkor, vänligen klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/vara-tjaenster/garanterar/

Hur lång är garantin på GROHE-produkter?

Produktgarantin beror på produktkategorin. För att se våra garantivillkor, vänligen klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/vara-tjaenster/garanterar/

Är garantiperioderna likadana överallt?

Produktgarantin är densamma över hela världen. För att se våra garantivillkor, vänligen klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/vara-tjaenster/garanterar/

Finns det garanti på reservdelar?

Garantin omfattar även reservdelar. Produktgarantin beror i huvudsak på produktkategorin i fråga. För att se våra garantivillkor, vänligen klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/vara-tjaenster/garanterar/