General information

Allmänna vanliga frågor beställ & retur, reservdelar och reparationer

Hur kan jag komma i kontakt med GROHE försäljare för en omfattande beställning?

GROHE är verksamt i många olika länder. För att komma i kontakt med GROHE i ditt land, vänligen klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/tjaenster-foer-dig/kontakt.html

Hur kan jag returnera en produkt?

Fyll i vårt kontaktformulär när du returnerar en produkt. Vi kommer att kontrollera detta så snabbt som möjligt och komma i kontakt med dig. Om du omfattas av garantin kommer vi att täcka alla kostnader. För att få tillgång till vårt kontaktformulär, klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/tjaenster-foer-dig/kontakt.html

Den levererade produkten var skadad. Vad kan jag göra?

Vänligen fyll i vårt kontaktformulär och skicka tillbaka den skadade produkten till GROHE. Vi kommer att kontrollera din produkt och därefter kontakta dig så snart som möjligt. För att få tillgång till vårt kontaktformulär, klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/tjaenster-foer-dig/kontakt.html

Reservdelar

Kan jag beställa reservdelar direkt från GROHE?

Nej. Alla reservdelar säljs via grossister och våra specialistpartners.

Var hittar jag rätt nummer för reservdelar?

Vänligen kontrollera den tekniska produktbroschyren. Den här innehåller alla reservdelar, inklusive SKU-nummer. Alternativt kan du besöka vår hemsida och filtrera resultat baserat på din produkt. Alla relevanta filer finns på produktsidan.

Hur kan jag ta reda på vilken reservdel jag behöver?

Besök gärna vår sökfunktion för reservdelar https://www.grohe.se/sv_se/soek-efter-reservdelar.html

Hur tar jag reda på om jag har rätt reservdel för min produkt?

Vänligen kontrollera den tekniska produktbroschyren. Den här innehåller alla reservdelar, inklusive SKU-nummer. Alternativt kan du besöka vår hemsida och filtrera resultat baserat på din produkt. Alla relevanta filer finns på produktsidan.

Reparera

Hur reparerar jag GROHE-produkter eller får dem reparerade?

Om du behöver reparationer, vänligen kontakta vårt field service team på följande länk:

https://www.grohe.se/sv_se/tjaenster-foer-dig/kontakt.html

Kan du reparera produkterna själv eller ska du kontakta GROHE för att göra detta?

Vi rekommenderar i princip alltid att ha reparationer gjorda av vår field service eller specialistpartners. För att boka tid, vänligen klicka på länken nedan:

https://www.grohe.se/sv_se/tjaenster-foer-dig/kontakt.html