Support/Kontakt

Vilka är kundservice öppettider?

Måndag – torsdag 08:00 – 12:00 och 12:30 – 16:00.
Fredag 08:00 – 12.00 och 13:30 – 15:30.

Hur kan jag komma i kontakt med GROHE kundservice?

Du kan kontakta GROHEs kundservice via telefon eller genom att skicka ett meddelande via vårt kontaktformulär. Det hittar du här:

https://www.grohe.se/sv_se/tjaenster-foer-dig/kontakt.html

Arbetar kundservice på helgerna?

Kundservice är endast tillgängliga på arbetsdagar. Kontakta någon av våra specialistpartners vid en nödsituation.

Where can I find my nearest GROHE showroom?

GROHE showrooms can be found in different regions. To get in touch with GROHE in your country, please click on the link below:

https://www.grohe.se/sv_se/var-kan-du-koepa-vara-produkter/hitta-en-grohe-partner.html

Hur länge behöver jag vänta för att få en tid hos GROHE kundservice?

Vi gör vårt bästa för att behandla kundförfrågningar så snabbt som möjligt. På grund av de stora volymer förfrågningar kan det vid vissa tidpunkter ta längre tid för oss att behandla din begäran.

Hur mycket kommer ett besök från kundtjänst att kosta mig?

Kostnader för besöket är 70,00 EUR per resa plus moms. En timmes arbete kostar 80,00 euro plus moms. Observera att dessa avgifter inte täcker kostnaderna för material.

Vem installerar produkterna om jag köper dem direkt?

Det beror på var du har köpt din produkt. Vi rekommenderar alltid att reparationer görs av en av våra specialistpartners.

Vart kan jag hämta en installationsguide för min produkt?

Vart kan jag hämta en installationsguide för min produkt?

Hur lång tid tar underhålls- och reparationsprocessen?

Detta beror på typen av fel. Vanligtvis tar processen från 5 till 20 dagar att hantera.